Wysyłka towaru i jego dostawa
Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące kosztów i warunków wysyłki Twojego zamówienia.
Produkty dostępne na Naszym magazynie pakujemy i wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie. W przypadku zamówień za pobraniem czas realizacji może wydłużyć się do maksymalnie 72 godzin. Jeśli w Twoim zamówieniu znajdują się produkty z różnymi terminami dostaw lub pochodzące z różnych magazynów, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić najbardziej dogodny czas dostawy.
Zamówione towary dostarczamy na pośrednictwem zaufanych firm kurierskich: Rohlig Suus oraz DPD.
Wszystkie płytki są wysyłane na zabezpieczonej przez przewoźnika palecie. Koszt dostawy wynosi 159 zł. W przypadku wysyłki pozostałych towarów koszt dostawy wynosi 19 zł.
Dla zamówień powyżej 999 zł transport całego zamówienia jest darmowy.
W przypadku przesyłek realizowanych spedycją kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru - wynika to z regulaminów firm spedycyjnych.
W przypadku płatności za pobraniem do zamówienia doliczana jest dodatkowa opłata wynosząca 8.99 zł.
W dniu wysyłki poinformujemy Cię za pośrednictwem e-maila o wysyłce zamówienia. Przekażemy Ci również numer śledzenia przesyłki oraz dane przewoźnika aby mogli Państwo śledzić swoje zamówienie. Zmiana adresu dostawy po nadaniu przesyłki lub odbiór zamówienia z magazynu nie jest możliwa.
Podczas odbioru towaru
Kiedy towar już do Ciebie dotrze masz prawo sprawdzić stan przesyłki po jej dostarczeniu na adres wskazany w zamówieniu, jeszcze przed jej odbiorem od przewoźnika. Jeśli przed przyjęciem przesyłki okaże się, że została uszkodzona lub brakuje części jej zawartości, przewoźnik jest zobowiązany niezwłocznie sporządzić protokół określający stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. W większości przypadków czynności te są podejmowane na wniosek osoby odbierającej.
Sprzedawca informuje, że w sytuacji, gdy po odbiorze przesyłki zostaną ujawnione uszkodzenia lub braki niewidoczne z zewnątrz, odbiorca ma prawo, niezwłocznie po ich odkryciu, ale nie później niż w ciągu 7 dni od daty odbioru, zażądać od przewoźnika sporządzenia protokołu określającego stan przesyłki.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o reklamacjach i zwrotach kliknij tutaj.
W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu: +48 733 005 983 (telefon czynny od pn. do pt. w godzinach 9:00 – 17:00)